Logo

Spær og genåbn dit kort i Net- eller MobilBank eller ring til os

Er dit kort blevet væk, tabt, stjålet eller glemt, skal du spærre det med det samme

Spær+dit+kort+lille+format
Det er vigtigt at reagere hurtigt, hvis dit betalingskort er blevet stjålet eller misbrugt

Du kan til enhver tid selv spærre dit betalingskort via NetBank eller MobilBank.

NetBank:

  • log på NetBank
  • vælg fanebladet forbrug og budget
  • vælg kortoversigt
  • vælg spær kort på det aktuelle kort

MobilBank:

  • vælg kort
  • Vælg det betalingskort, der skal spærres
  • Vælg spær kort

I bankens åbningstid kan du desuden ringe til os, så spærrer vi kortet for dig.
Uden for bankens åbningstid kan du ringe til Nets på:
4489 2929 VISA og Dankort
4489 2750 MasterCard
Ved henvendelse til Nets skal du oplyse navn og adresse, i hvilken bank/afdeling du er kunde og om muligt oplyse kortnummer, kontonummer eller cpr.nr.

Hvad gør jeg, hvis mit kort er spærret?

Har du selv spærret kortet i NetBanken eller MobilBanken?

  1. Log på Netbanken eller MobilBanken
  2. Vælg kortoversigt
  3. Vælg ønskede kort
  4. Vælg ophæv spærring

I alle andre tilfælde

Kontakt din rådgiver