Spær og genåbn dit kort i Net- eller MobilBank eller ring til os
Er dit kort blevet væk, tabt, stjålet eller glemt, skal du spærre det med det samme
![Spær+dit+kort+lille+format](/media/api/content/mediafiles/o35hc3yj/c1bb8703-ed32-4e77-8403-d521b0b7ee07.jpg?width=816&height=344&mode=crop¢er=0.5,0.5&quality=90)
Du kan til enhver tid selv spærre dit betalingskort via NetBank eller MobilBank.
NetBank:
- log på NetBank
- vælg fanebladet forbrug og budget
- vælg kortoversigt
- vælg spær kort på det aktuelle kort
MobilBank:
- vælg kort
- Vælg det betalingskort, der skal spærres
- Vælg spær kort
I bankens åbningstid kan du desuden ringe til os, så spærrer vi kortet for dig.
Uden for bankens åbningstid kan du ringe til Nets på:
4489 2929 VISA og Dankort
4489 2750 MasterCard
Ved henvendelse til Nets skal du oplyse navn og adresse, i hvilken bank/afdeling du er kunde og om muligt oplyse kortnummer, kontonummer eller cpr.nr.
Hvad gør jeg, hvis mit kort er spærret?
Har du selv spærret kortet i NetBanken eller MobilBanken?
- Log på Netbanken eller MobilBanken
- Vælg kortoversigt
- Vælg ønskede kort
- Vælg ophæv spærring
I alle andre tilfælde
Kontakt din rådgiver